Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prága

Összegyűjtött hírek Prágáról, Csehországról.

Szarik az otthagyott utasaira az Orangeways

2011.09.06. 20:43 Praga Club

http://homar.blog.hu/2011/09/02/szarik_az_otthagyott_utasaira_az_orangeways_1

 

Kamilla szomorúan vette tudomásul, amikor törölték Prágából hazafelé tartó esti járatát, és csak másnap reggel indulhatott. Megírta az Orangewaysnek, akik 2 hónap alatt arra nem vették a fáradtságot, hogy a jegy árát visszaadják:

Egy június végi szombat reggel utaztam Prágába a busztársasággal.  A visszautam vasárnap lett volna, de a programom másképp alakult, ezért a társaság pultjánál módosítottam a hazautazást a szombat 23,30-as járatra.  Az indulási időpontban az információnál tájékoztattak: a buszt törölték, oldjam meg másképp a hazautazásomat.  Mit volt mit tenni, vettem másnap reggel 6,30-ra egy jegyet (csak ezen volt szabad hely, egy másik busztársaságnál), felhívtam a korábban visszamondott szállásomat, utaztam egy kicsit városon belül, aludtam kb. 5 órát, és elgyötörten utaztam haza másnap.

 

Az Orangeways ügyfélszolgálatának megírtam a velem történteket és kértem kárpótlásomat.  Mindez több, mint két hónapja történt, választ azóta sem kaptam.  Az utazás után két héttel ugyan felhívtam őket, akkor a bizonytalan ügyfélszolgálatos a háttérből kért információt, mire egy határozott női hang közölte: várjak, még aznap küldenek választ (azóta is várom), egyébként is csak késett a busz....Hát, ebben az esetben üresen ment volna vissza Prágából, mivel mindenkit elküldtek a pályaudvarról. Kérésemre a prágai buszállomás ügyfélszolgálata angol nyelvű hivatalos levélben is nyilatkozott arról, hogy a buszt törölték. A nyilatkozat is ment az Orangewaysnek - természetesen semmi sem történt, a plussz költségeim (kb. 15 e Ft) azóta sem fizették ki, de még csak nem is válaszoltak.

És akkor a fedélzeti tapasztalataim röviden: az "utaskísérőt" mutatóba láttuk néha, az ingyenes meleg ital elmaradt, a WC -t  pedig csakis "nagyon sürgős esetben" lehetett használni. Sokat utazom hátizsákkal, fapados járatokon, diákszállókon megszállva, ezért van elképzelésem arról, mit várhat az ember az ilyen "gazdaságos" utazási módoktól. Nem
ezt. Mindez a hazautazásomat biztosító Student Agency buszon így nézett ki: a mosdó valóban használható volt, a kísérő lány legalább háromszor végigjárta a buszt tálcával, kávét-teát kínált, vagyis kedvesek voltak, minden működött, és nem kellett csordában járni pisilni a megállóhelyeken.

 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaclub.blog.hu/api/trackback/id/tr253207435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása