http://homar.blog.hu/2011/09/02/szarik_az_otthagyott_utasaira_az_orangeways_1
Kamilla szomorúan vette tudomásul, amikor törölték Prágából hazafelé tartó esti járatát, és csak másnap reggel indulhatott. Megírta az Orangewaysnek, akik 2 hónap alatt arra nem vették a fáradtságot, hogy a jegy árát visszaadják:
Egy június végi szombat reggel utaztam Prágába a busztársasággal. A visszautam vasárnap lett volna, de a programom másképp alakult, ezért a társaság pultjánál módosítottam a hazautazást a szombat 23,30-as járatra. Az indulási időpontban az információnál tájékoztattak: a buszt törölték, oldjam meg másképp a hazautazásomat. Mit volt mit tenni, vettem másnap reggel 6,30-ra egy jegyet (csak ezen volt szabad hely, egy másik busztársaságnál), felhívtam a korábban visszamondott szállásomat, utaztam egy kicsit városon belül, aludtam kb. 5 órát, és elgyötörten utaztam haza másnap.
Az Orangeways ügyfélszolgálatának megírtam a velem történteket és kértem kárpótlásomat. Mindez több, mint két hónapja történt, választ azóta sem kaptam. Az utazás után két héttel ugyan felhívtam őket, akkor a bizonytalan ügyfélszolgálatos a háttérből kért információt, mire egy határozott női hang közölte: várjak, még aznap küldenek választ (azóta is várom), egyébként is csak késett a busz....Hát, ebben az esetben üresen ment volna vissza Prágából, mivel mindenkit elküldtek a pályaudvarról. Kérésemre a prágai buszállomás ügyfélszolgálata angol nyelvű hivatalos levélben is nyilatkozott arról, hogy a buszt törölték. A nyilatkozat is ment az Orangewaysnek - természetesen semmi sem történt, a plussz költségeim (kb. 15 e Ft) azóta sem fizették ki, de még csak nem is válaszoltak.
És akkor a fedélzeti tapasztalataim röviden: az "utaskísérőt" mutatóba láttuk néha, az ingyenes meleg ital elmaradt, a WC -t pedig csakis "nagyon sürgős esetben" lehetett használni. Sokat utazom hátizsákkal, fapados járatokon, diákszállókon megszállva, ezért van elképzelésem arról, mit várhat az ember az ilyen "gazdaságos" utazási módoktól. Nem
ezt. Mindez a hazautazásomat biztosító Student Agency buszon így nézett ki: a mosdó valóban használható volt, a kísérő lány legalább háromszor végigjárta a buszt tálcával, kávét-teát kínált, vagyis kedvesek voltak, minden működött, és nem kellett csordában járni pisilni a megállóhelyeken.